aif.ru counter
49

Світова індустрія моди в період коронавірусу

Світова індустрія моди в період коронавірусу
Світова індустрія моди в період коронавірусу © / Фейсбук
Киев, 23 апреля - АиФ-Украина, На правах рекламы.

Людство запам'ятає 2020 рік як наймасштабнішу пандемію за останні 100 років. Немає жодної сфери діяльності, яку б не торкнулася криза, що виникла на тлі Covid-19.

Ринок оффлайн-торгівлі просідає все більше з кожним днем, а це неминуче тягне за собою величезні збитки. Фешн-індустрія опинилася під ударом не менше, ніж будь-яке інше виробництво, адже модні речі не можна назвати товаром першої необхідності в період карантину. Тим більше, обмеження пересування потенційних клієнтів змусило багато брендів одягу переглянути свої погляди на ведення бізнесу, пропозиції для споживачів та інші аспекти.

Імениті бренди надають посильну допомогу у всесвітній боротьбі з Covid-19

Відомий на весь світ іспанський концерн Inditex, який володіє брендами Pull & Bear, Zara, Bershka, прийняв рішення закрити більш ніж 4 тисячі магазинів в країнах, які постраждали від епідемії більше за інших. У списку лідирують Іспанія, Америка, Китай, а також Німеччина. Не дивлячись на це, одяг та інша брендова продукція продовжують продаватися у звичайному режимі онлайн.

Сьогодні кількість жертв коронавірусу в Іспанії зросло до 33 тисяч мешканців: заради допомоги землякам компанією Inditex було прийнято рішення виробити партію захисних масок у кількості 10 тисяч екземплярів. Всі вироби були відправлені до медичних установ країни як добродійна допомога, але на цьому сприяння боротьбі з Covid-19 не закінчилося. Велику частину виробничих потужностей концерну було переміщено на виготовлення халатів, захисного одягу, масок, інший необхідних речей для медичних працівників. Волонтерська діяльність Inditex продовжиться до того моменту, поки вірус не буде взятий під контроль.  

индустрия моды
Маски від домів моди. Фото: Фейсбук

У той же час інші модні бренди теж відважно ступили на стежку добродійності:

  • модний будинок Hermes виробляє дезінфектори;
  • Prada, H&M, Gucci, Armani виготовляють медичні товари першої необхідності (халати, захисні маски);
  • українські бренди Lake Studio, Frolov, Bogdan Kass, Tago відшивають в добродійних цілях одноразові медичні костюми.

Не дивлячись на колосальні збитки, одяг сегменту масс-маркет у момент економічної кризи в світі виживає, або припинивши замовлення, або надавши можливість кожному покупцеві набувати товарів за зниженою ціною в мережі інтернет. 

Як люксові бренди переносять пандемію

З модними брендами в сегменті «преміум» і «люкс» справи йдуть куди гірше. За рахунок того, що виробництво люксового одягу є дуже коштовним, вдаватися до крайніх заходів і розпродажів готові далеко не всі. 

Фахівці фешн-індустрії стверджують, що кожен подальший день карантину для люксових брендів – це справжній природний відбір, виживають тільки ті бренди, які можна купити в інтернет магазині. Третина модних будинків по всьому світу сьогодні знаходяться на межі банкрутства. Наприклад, рятуючись від сумної перспективи, люксовий та досить молодий бренд LESYANEBO влаштував тотальний обвал цін і вироби, які до пандемії коштували нечуваних грошей, розпродаються зараз практично за символічну плату.

Онлайн-покупки набирають звороти

Продажі та покупки офлайн по всьому світу стали дуже ризикованим заняттям як для компаній, так і для споживачів. Правилами карантину людей зобов'язали знаходитися вдома максимально можливу кількість часу, рідше з'являтися в суспільних місцях, носити засоби особистої гігієни, часто застосовувати дезінфікуючі засоби. Але кожен споживач відчуває потребу в деяких товарах, без яких нормальне існування сучасної людини просто неможливе.

Новости от АиФ.ua в Telegram. Подписывайтесь на наш канал https://t.me/aif_ukraine.

 

Также вам может быть интересно

Loading...

Топ 5 читаемых